paspoorten ophalen - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van wieteke van der Paal - WaarBenJij.nu paspoorten ophalen - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van wieteke van der Paal - WaarBenJij.nu

paspoorten ophalen

Door: ellen en wieteke

Blijf op de hoogte en volg wieteke

08 November 2015 | Nederland, Zierikzee

Het ophalen van onze paspoorten en visum.

Dinsdag 15 september.
De vader van Wieteke wilde wel onze paspoorten pasfoto’s en adressen afgeven en halen in den haag. Niet over na gedacht dat het de 3e dinsdag in september was, “Prinsjesdag’’. Die arme man vanuit Zierikzee naar het drukke den Haag laten gaan, gelukkig heeft hij er weinig last van gehad en is Frans onze held. Tussen 11 en 13uur kon Frans de pasfoto’s afgegeven, en wachten op onze paspoorten. Frans moest naar de wachtkamer zonder nummertje, er kwamen regelmatig Ghanezen met paspoorten in de wachtkamer, maar die van Wieteke en Ellen zaten er niet bij! Om 11.45 uur was het dan zover, en Ellen haar paspoort zat er bij, hoe ze van der Lingen hebben uit gesproken is nog een raadsel maar het paspoort kwam in Frans zijn handen, het paspoort van Wieteke werd niet om geroepen, Frans loopt naar de Ghanese man toe en maakt duidelijk dat hij nog een paspoort nodig heeft en wel van Wieteke Babijn, na even zoeken kwam ook Wieteke haar paspoort boven tafel. En over het adres van Ellen wat niet goed was is nooit meer gevraagd?! En wat waren we blij dat Frans dit voor ons wilde doen echt onze grote held thnx!!!