tickets - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van wieteke van der Paal - WaarBenJij.nu tickets - Reisverslag uit Zierikzee, Nederland van wieteke van der Paal - WaarBenJij.nu

tickets

Door: ellen en wieteke

Blijf op de hoogte en volg wieteke

08 November 2015 | Nederland, Zierikzee

Het begin:

Carmen gaat voor 1 jaar naar Ghana, en wij gaan bij haar op de thee. En wat moet je daar allemaal voor doen. Een visum halen in den Haag, inentingen bij de GGD en alle informatie zoeken wat er over Ghana te vinden is.
Boeken van de ticket:
18 juli is de dag van de ticket heel de week hebben Wieteke en ellen alle vliegmaatschappijen in de gaten gehouden, wanneer vliegt wie en wat gaat het kosten. De prijzen schommelen tussen de 500 en 1000euro retour KLM was 650euro zonder tussen stop, wat al zeker goed klinkt, het leven in Ghana is niet zo duur. Carmen heeft ons verteld alleen te vliegen met een Europese maatschappij die zijn het veiligst.
Eenmaal in Zierikzee aangekomen de laptop open en een kop thee, zien we een goede aanbieding met tap Portugal retour Schiphol -Accra voor 460euro, wel met 1 keer overstappen in Lissabon, maar voor 250euro te besparen is dit een geweldige aanbieding en boeken we onze ticket. Want 250euro minder voor de ticket is 250 euro meer uit geven in Ghana!! De reis staat vast, we gaan, we gaan van 30 oktober tot 13 november en 14 november aan te komen terug in Nederland. Samen hebben we vele vreugde sprong/dansjes gemaakt, en de zoontje van Wieteke (Tim en Noud) hebben ons verwonderd aan gekeken, die gekke meiden toch!